Zo. En dan nu mijn avontuur! - Reisverslag uit Nieuwveen, Nederland van Roxan Weijden - WaarBenJij.nu Zo. En dan nu mijn avontuur! - Reisverslag uit Nieuwveen, Nederland van Roxan Weijden - WaarBenJij.nu

Zo. En dan nu mijn avontuur!

Door: Roxan

Blijf op de hoogte en volg Roxan

12 Februari 2014 | Nederland, Nieuwveen

Wat een maand! Annouk plaatste zich voor de Olympische Spelen, Kelly tekende de contracten voor het bouwen van haar eerste huis samen met Ferdy en ik vertrek naar Paramaribo voor mijn stage. Voor ons alle drie is dit de tijd van ons grootste avontuur ooit!

Eigenlijk zou ik al dik een week in Suriname zitten, maar toen plaatste Annouk zich voor de OS, dat had ik voor geen goud willen missen! Wat een ervaring en wat een avontuur voor ons allemaal. Met het hele gezin aanhang, kees, lotte en karin reisden we af naar Sotsji. Een hel van een reis, met een record aantal uren van 15,5 aan wachten in Milaan, maar het was het 100% waard. Zo gaaf om daar met zijn allen te kunnen zijn. Annouk leverde een super prestatie en eindigde op de vijfde plaats, wat een topper! Het Olympisch park is geweldig: net Disneyland, je kijkt je ogen uit. De feestjes in het Holland Heineken Huis maakten de dagen af en enorm nagenietend zijn we maandagavond weer in Nederland aangekomen.

Morgen is het voor mij dan eindelijk zo ver! Dan stap ik in het vliegtuig naar Paramaribo. Vreselijk veel zenuwen, maar heel veel zin in. Ik heb vannacht al (in mijn droom) de hele nacht op Schiphol gezeten. Alsof we nog niet genoeg uren op het vliegveld hebben gewacht de afgelopen week. Mijn koffer was te zwaar, mijn handbagage te groot en mijn handtas mocht niet mee: nu hopen dat dit allemaal niet uitkomt. Mijn koffer staat eindelijk klaar, de laatste dingen moet ik vandaag nog even pakken.

In Suriname ga ik aan de slag bij het 10 Minuten Journaal, dit is het Surinaamse Jeugdjournaal. Daar ben ik Camjo (Camera Journalist). Dit houdt in dat ik zowel op de redactie als in de productie aan de slag ga. In de ochtend zoeken we nieuws dat we in de middag op film gaan vastleggen in items, aan het eind van de middag wordt dit gemonteerd en 's avonds komt het in de uitzending. Spannend!

Ik vertrek morgen om 11:30 uur. Na een vlucht van 9,5 uur kom ik daar om 16:50 uur plaatselijke tijd aan! Ik heb in mijn studentenhuis gewoon wifi, dus neem mijn eigen telefoon en laptop mee om te whatsappen/skypen/facebooken/mailen etc. Voor wie ik niet meer zie: zie jullie in juli!!

  • 12 Februari 2014 - 09:05

    Steef:

    Hoe coooool lieve rox! Lekker genieten, goed vooruitzicht! Doe voorzichtig en geniet! Ik ga je volgen!!! Veeeel liefs steef

  • 12 Februari 2014 - 10:17

    Thea Rodenburg:

    Geniet van je geweldige stage.

  • 12 Februari 2014 - 14:15

    Kim Rewijk:

    Heel veel plezier Roxan, geniet ervan en doe voorzichtig!! Xx

  • 12 Februari 2014 - 14:47

    Brenda:

    Leuk stukje Rox en wat heeft Annouk het super gedaan!Trots op onze bekende Nieuwvener. Super spannende dagen voor je, maar ik weet zeker dat het goed komt! xoxoxo

  • 12 Februari 2014 - 14:55

    Marja Zwaan:

    Hoi Roxan, wat een leuk verslag van de os. Heel veel plezier in Suriname, maak er een mooie stage van.

  • 12 Februari 2014 - 15:42

    Cheryl:

    Rox ik ga je volgen via dit! Succes, geniet ervan en heel veel plezier en natuurlijk een veilige vlucht toegewenst! xxx

  • 12 Februari 2014 - 19:09

    Els :

    Hoi Roxan,
    Wat hebben we genoten van de prestaties van Anouk.
    Geweldig. Heel veel succes in Suriname. Geniet ervan

  • 12 Februari 2014 - 20:38

    Monique Koolemans :

    Nou Roxan heel veel plezier in Suriname. We hopen dat je er een fantastische tijd gaat hebben en geniet ervan. We gaan je zeker volgen!

  • 12 Februari 2014 - 21:00

    Petra Kel:

    Hee Roxan, tja wat maken jullie een hoop mee.. En wat was Annouk geweldig!! En dan nu eindelijk je eigen grote avontuur in Suriname, wat een onwijs gave stage!! Geniet ervan meis en heel veel plezier

  • 12 Februari 2014 - 21:04

    Cyrilla:

    Een hele goede reis en heel veel stageplezier!

  • 13 Februari 2014 - 06:58

    Dian:

    Heel veel plezier Rox! Geniet ervan X

  • 14 Februari 2014 - 18:39

    Helma:

    Hoi Roxan goed aangekomen hoorde we gisteravond, je mams was
    mee naar jersey boys erg gezellig.
    Nu gaan we jou volgen geniet ervan meid.
    groet van Piet en Helma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxan

Hi! Hier kun je al mijn reisverslagen vinden van mijn avonturen in de jungle van Suriname, maar natuurlijk ook van mijn stage in Paramaribo. Enjoy!

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 892
Totaal aantal bezoekers 14133

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 15 Juli 2014

Paramaribo, Suriname

Landen bezocht: